Voor de afdeling Inkoop & Logistiek zijn wij op zoek naar een enthousiaste

Medewerker Inkoop (24-40 uur)

Standplaats

Almelo

Functieomschrijving

Als Medewerker Inkoop verricht je werkzaamheden ter ondersteuning van de afdeling Inkoop om te komen tot orderplaatsing. Ook plaats je zelf bestellingen. Je zorgt ervoor dat materialen, onderdelen en diensten volgens vastgestelde condities beschikbaar zijn. Daarnaast verzorg je de administratieve afhandeling van het inkoopproces in ons ERP pakket Trimergo.

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit het plaatsen van projectbestellingen, het controleren en verwerken van orderbevestigingen, het bewaken van de levertijden, het verwerken besteldocumenten, het bijhouden en aanvullen van  het artikel- en leveranciersbestand, overige facilitaire en algemene inkoopwerkzaamheden.

Functie-eisen

  • Een afgeronde MBO opleiding, bij voorkeur richting inkoop/logistiek of bedrijfseconomie/handel;
  • Affiniteit met techniek is een pré;
  • Goed kunnen samenwerken in een team;
  • Goed zelfstandig werken;
  • Kennis van het Office pakket;
  • Een commerciële instelling;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Kernwoorden: accuraat, flexibel, pro-actieve houding.

Wij bieden jou

Een veelzijdige, uitdagende, zelfstandige functie. RWB kent een prettige, informele bedrijfscultuur waarin met veel enthousiasme wordt samengewerkt. Naast een prima salaris, biedt RWB je goede ontplooiingsmogelijkheden en een goed arbeidsvoorwaardenpakket met o.a. 40 vakantiedagen.

Interesse?

Als je meer wilt weten over de functie kun je contact opnemen met Richard van den Hoeven (Tactisch Inkoper), tel. 0546-545 020.

Mail je sollicitatiebrief met CV naar Angelique Wanschers (HR Manager): a.wanschers@rwbwater.nl o.v.v. ‘vacature Medewerker inkoop’.

Waterontharders | RWB Almelo